INATT KOMMER JAG SOMNA LYCKLIGT

Han har åkt hem och jag ligger och myser i sängen framför massa bra musik! Älskar mycket idag! 
 
Denna dag har varit bäst bäst bäst. Jag vaknade upp med P, skickade iväg honom för jag behövde plugga. Pluggat hela dagen, dock ville jag bara göra en massa annat. Pratade med G under dagen, efter middagen kom han till mig. Vi tog det till en början bara lugnt och drog sedan ner till videoteket för att hyra film och köpa godis. Dock efter att ha varit där inne i en timme kom vi endast därifrån med ingen film och ett helt kilo godis! 
 
Vi valde istället att sätta på en film jag hade hemma, blev i rymden finns inga känslor. Sådan bra och fin film, massa kärlek till den. Kan se den tusen gånger om för jag tycker den är så fin! 
 
Resten av helgen har även det varit hur perfekt och skön som helst. I fredags slutade jag vi lunch G frågade om jag vill följa med och fika så vi möttes upp vid halv tre. Där i mellan så hann jag klar med en skoluppgift och kunde då känna lugnet. Vi satt och vikade till framåt halv sju då jag var tvungen att åka hem.. Åkte nästan med detsamma direkt vidare till A för att mysa med henne hela kvällen. Åt godmiddag och låg i hennes säng och pratade större delen av kvällen. Älskar tjejerkvällar med en massa tjejsnack. 
 
Lördagen bestod av ganska lugt plugg, läs nästan inget alls, fika på stan och bara trosa runt och tog det lugnt. Åt middag ute med familjen plus P. Åkte sedan hem till oss. Min röst hade under dagen spårat ur totalt så jag hade inte så mycket att säga. Vilade och tog det lugnt hela kvällen framför en svensk film. 
 
Kort och gott, där har ni min fina helg!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0