KÖR SOM EN NYSTART

Jag kände egentligen för att starta om hela bloggen, börja om från början i första steget och inte ha något gamalt arktiv. Utan få en helt ny start, MEN då skulle allt det fina och känsloladdade inläggen försvinna vilket jag skulle ångra och det skulle göra mig ledsen.
 
Så jag tror helt enkelt att inlägget efter detta så ska jag ta det som en ny start där jag börjar med en masa frågor och fakta om mig. Hur mitt liv ser ut i dagsläget. För det har hänt en hel del som jag inte har berättat, jag har levt i nuett och tog studenten för mindre än en vecka sedan. Mitt liv känns så jäkla perfekt just nu och det ska det fortsätta med! Vi hörs senare ikväll ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0