VARIT MED OM DEN BÄSTASTE HELGEN PÅ VÄÄLDIGT LÄNGE. PERFEKT.

I fredags kunde jag knappt andas för jag var så nervös. Råkade nog i mellanåt även bli att jag bet på mina naglar, vilket jag aldrig annars gör! 
 
När jag på eftermiddagen fick skjuts ner till tågstationen, hjälp in med väskan, pussades av och fick höra "ha det så bra nu, njut och mys" och det är precis de orden som rullat runt i min hjärna dessa dagar. Jag har haft det så bra med min kära underbaraste vän. 
 
Det började att jag kom på tågstationen ett tag före honom. Jag satt och väntade och pratade lite i telefonen och när jag helt plötsligt kollar runt så ser jag honom gå förbi. Jag hinner säga i telefonen "nu kommer han, vi hörs senare" och så tar jag all min packning och försöker springa efter. Han hade svarta jeans, blå jacka, rutig skjorta i olika lila och blå färger (skitsnygg), lila halsduk och bruna kängor, mycket fint. Vi möttes och kramades och gick ihop till lägenheten. 
 
När vi kom upp och hade instalerat oss lite så tog vi en promenad till allstar och åt där. Jag hade ätit middag på tåget så jag tog en efterrätt (hihi, oj så gott det var). Vi gick sedan upp och myste ner oss framför en film. Vi somnade inte förrän klockan hade slagit framot tre fyra tiden. Vaknade gjorde vi inte förrän elva tiden. 
 
I går kom vi inte ut på stan förrän klockan började bli ett, men vi tycke inte att det gjorde så mycket då vi inte hade någon tid att passa. Vi ät även mat innan. Vi trosade runt på stan, provade och köpte en massa. Vi kom upp till lägenheten framåt sex halv sju och tog det bara lugnt då. Pratade och myste i soffan. Vi gick inte och åt förrän klockan började närma sig halv tio. Vi var väldigt sega och bara tog det lugnt, jag pratade även ett tag med A i telefonen medan K duschade. 
 
Vi satt och åt länge. Det var mycket trevligt. Vi tog in en stor plocktallrik för två och vi båda nästan rullade hem igen. Vi låg och småsåg på tv och pratade en massa. Det blev sent även denna natt, men det gör mig bara mer än glad. Jag blir så glad och får en stort lyckorus som sprids med värme i min kropp.
 
I morse var vi segare än segast. Vi skippade denna dag helt att ställa klockan, kanske något vi fick skylla oss själva över. Vi satte på tv:n vid tio men kom inte upp förren vid ett haha! Det var mycket härliga program på tv:n och vi bara låg och pratade och myste. Vi kom upp och gjorde oss klara. 
 
Gick sedan ut och blev lyckliga av det vackra vädret. Solen lyste för fulla myggar, himlen var knallblå och termometern måste nästan visat oss nollgradit! I går möttes vi av en termomenter som inte var lika glad, den stod då på uppåt minus tjugo grader! Birr. 
 
Vi båda var ganska hungriga och vi var sugna på subway. Det dröjde inte alls lång tid för oss att hitta ett och satte oss där och mummsade i oss en varsin god macka! Sedan gick vi ett tag på stan, testa och köpte en del saker. Vid tre så gick vi sakta tillbaka mot vår packning som stod och väntade på oss. 
 
K följde med mig till mitt tåg. Vi stod länge på perongen ute i kylan ihop. Jag var vädligt glad att han följade med mig och stod med mig. Det var lågt bort, jag hade mycket packning och vi var i vädligt god tid till stationen. Vi pratade och hade det trevligt. Innan vi sa hej då så gjorde jag något stort, något som jag inte ångrar och något som jag kanske skulle ha gjort tidigte. Jag tänker fortfarnde på min perfekta helg, sällskapet och allt där till. Jag är glad att jag gjorde detta och att jag har fått med mig minnen och upplevelser jag kommer att leva på länge!
 
Jag är fortfarande lite ledsen över allt. Det känns så troligt att denna helg gått så fort. Vi har haft det så himla bra och roligt ihop och denna söndag är snart slut och övergår till måndag. Det som är tur med allt detta är att K snart kommer upp och vi får umgås mer. För denna person betyder väldigt mycket för mig!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0