SNABBRESUMÈ AV MIN ONSDAG

Tjena! Har varit ganska mycket att göra och jag har varit dålig på att uppdatera.. 
 
Det är i alla fall onsdag idag och mitt hjärta åkte i morse utomlands. Efter min praktik idag så spontanmötte jag upp A så gick vi och fikade. Vi satt länge, dvs. i flera timmar, och pratade. Tror klcokan hann och bli frammot åtta när jag väl var hemma. 
 
Jag har under kvällen kollat på resa neröver för att vara med min kära vän. Nu när jag är ledig från skolan, d.vs. inte har något plugg så ska vi passa på och ses när vi annars bor en bit från varandra. I morgon bokas resa! Det ska bli så kul att träffa honom. 
 
Klockan är mycket och jag tänkte lägga mig och sega i sängen och så småningsom somna. Vi hörs i morgon!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0