SKA CARPA PÅ HÖG NIVÅ IKVÄLL.

Oj så fort denna dag har gått och jag har knappt fått ritkigt tid till att höra av mig. Men nu är jag här, och det är fredag kväll!
 
Kort om min dag då, jag vaknade bredvid mitt hjärta som jag inte vaknat till förrän förra tisdagen. Hemskt, men ganska ok ändå! Vi låg och drog oss innan vi fick "damp" på att alarmet på telefonen blev alldles för "aggresivt"! Vi skjuttade då upp och gjorde oss klara. Åt frukst ihop och jag fick sedan skjuts till praktiken. Det är dag jag har hållit mig hela dagen. M var borta så jag fick ta över hela hennes roll idag, var en del saker jag skulle ansvara över och göra idag. Men allt har gått bra. Jag slutade idag klockan två efter att jag tillsammans med O hade varit på avtalsskrivning av en lägenhet. Det var mycket intressant och lärorikt att vara med på. 
 
Efter det så mötte jag upp M och vi kollade runt lite och sedan när vi var på väg hem så sa jag att jag ville springa in och kolla på balklänning och tror vi hamnade där över en timme. Det var mycket roligt och jag gick runt och log när jag stod där iklädd massa fina och glittrande klänningar. Det var en magisk känsla. 
 
Innan vi gick där ifrån så hade jag lagt undan en mycket fin och beställt hem en annan för att se hur den såg ut. Vi får se vilken magisk klänning jag komme att bära på min studentbal. 
 
När jag kom hem så la jag mig i soffan tillsammans med lite mellanmål och såg på några avsnitt OTH. Det var ett tag sedan jag såg det och tänkte se om 8 säsongen innan jag startar med 9. 
 
Har under eftermiddagen och kvällen smsat med A och vi bestämde att hon skulle komma till mig när hon hade ätit, vilket jag tror är väldigt snart. Vi ska fika, mysa, prata en massa och bara ha det skoj ihop. Hon behöver tänka på annat så det blir perfekt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0