NÄR KVÄLLEN ÄR KOMMEN OCH JAG BÖRJAR BLI TRÖTT.

Hej kära ni! Nu ligger jag i sängen, tänker så min hjärna knakar känns det som.. Vet inte riktigt hur allt ska sluta och allt är så pirrigt, spännande, känsligt och busigt. Älskar mitt liv och att det är så fartfyllt till och från!
 
Ligger och ser på guldbaggegalan och dricker te. Tänkte inte vara vaken allt för länge, har sovmorgon i morgon men är ändå skönt att komma i säng i tid. Ska efter skolan i morgon gå och fika med J och det ska bli riktig roligt. Vi har inte setts sedan SHM och det var riktigt länge sedan det var. Illa! Vi har alltså en hel del att ta igen i morgon hihi. Vi är två pratglada och spralliga tjejer så det kommer nog inte bli något problem hehe! 
 
Vi hörs i morgon, får se i fall jag slänger in någon innan skolan i morgon eller om det blir under efter efter skolan. Ha det bra så länge. Kramen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0