MYST HELA DAGEN OCH NU BLIR DET ÄNNU MER MYS MED POJKEN MIN SOM KOMMER TILL MIG VILKEN SEKUND SOM HELST. PERFEKT SÖNDAG.

Denna söndag har varit hur mysig som helst. Har inte alls gjort så myckett, myst framför tv, b.la. via harry potter. Framot eftermiddagen fick jag för mig att pimpa en av min skrivböcker som jag ska kalla tankebok där vilka texter som helst kan få hamna i! Klistrat och klippt som ett tok och jag är riktigt nöjd över resultatet. Började min första text i den idag och massa fler och fina ska allt hamna i den.
 
Har pratat med hjärtat och han kommer nog att ringa på ringklockan vilken sekund som helst. Likra bra att slå igen här. Vi förs i morgon, hoppas ni får ett fint avslut på denna vecka!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0