KALLT UTE, VARMT OCH SKÖNT INNE.

Ligger i soffan och myser med en stor kopp te. Det är onsdag idag, dvs. lilllördag, och det känns inte det minsta fel. Helgen närmar sig med stormsteg och den ser jag mycket framemot! 
 
Har sovmorgon idag och börjar inte förrän efter lunch vilket är riktigt skönt! Har bara tagit det lugnt och myst nu på morgonen. Började även kolla på en uppgift vi ska påbörjade i samhällen där vi ska skriva en vetenskaplig uppsats. Jag har kommit på ett ämne och har sökt runt en del på internet och tänkt på frågeställningen. 
 
Funderar också på att kolla lite på naturkunskapen eller så får det vänta till lektionen, det är ju trots allt ett grupparbete (rättare sagt jag och en till från klassen) och då är det bäst att vi jobbar ihop trots att jag redan hade velat komma en bit innan lektionen.. 
 
Mitt te börjar bli kallt. Ska nog gå upp och göra lite nytt och samtidigt slänga ihop lunch. Vi hörs senare!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0