FÖRSTA DAGEN PÅ PRAKTIKEN OCH JAG MÅR SOM EN SOLSTRÅLE

Klockan ringde, jag vaknade med ett leende på läpparna och min prins bredvid mig. Jag studsade upp från sängen som en solstråle. Idag känns det som att det har varit min dag. Den känns perfekt! 
 
Det var min första dag på praktiken. Jag blev väl omhändetagen och fick göra roliga saker. Jag fick även ta eget ansvar och göra saker själv, vilket känns bra trots att det bara är min första dag. Jag gick och åt lunch tillsammans med F som jag inte har träffat sedan innan lovet. Vi hade mycket att prata om och det var roligt.
 
Efter vår "lunchdejt" var det bara att dra tillbaka till jobbandet. Jag slutade vid tre och då kom mamma och hämtade mig och vi åkte och shoppade. Jag pratade med A i 1 h om massa och ja, vad ska man säga? Jag är hennes "kärlekscoatch". 
 
När vi kom hem så gjorde jag om på mitt rum, det blev riktigt fint med de nya kuddarna som vi köpte idag. Kommer sova som en prinsessa ikväll torts att min prins inte sover här med mig hihi! 
 
Nu ska jag skyna mig till soffan för att se på inkognito, verkar vara en bra miniserie! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0