DU ÄR NOG DEN.

Hallå där världen! Nu sitter jag i köket, lyssnar på Melissa Horn, myser med en kopp te (bara för att jag var så hungrig och inte kunde vänta till middagen) och hjälper till med middagen i mellanåt. 
 
Idag är det en skön dag. Har inget plugg, vilket känns unerbart! Hade en redovisning idag som jag med glädje kan bocka av! Just nu så är det lugnt, men en stor hög ligger bakom krönet och det värsta är att det är inget jag kan börja med!!! Det gör att man får lite råpanik. Jag älskar att bocka av och göra saker så fort jag får dem, men just nu går inte det, då vi inte fått ut dem än. Och då jag ska operera mig snart kommer jag att missa två veckor i skolan, vilket jag redan nu förstår att jag kommer missa en hel del av under de veckorna.. Men det är inget jag kan göra något åt, bara att lägga i en högre växel när allt kommer, ha ordning och struktur och framförallt göra sakerna så fort de kommer så jag inte sitter med allt sammtidigt och precis innan något ska in!
 
Nu hoppas jag på att maten snart är klar, tills dess ska jag drömma mig bort och kolla på resor!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0