CHARLES DARWIN

Den vanliga måndagslånga hålet är inne igen. Så himla jäklans segt. Men vad ska man göra.. Jag fungerade idag, lika som förra veckan, att gå hem. Hålet ligger på tre timmar och hemma under den tiden kan jag hinna med mycket! 
 
Nu sitter jag, i en soffa på skolan, och gör typ inget. Måste ta tag i lite i skolan och bra om jag lär mig texten till morgondagens muntliga frmaförande i naturkunsakpen. Hon sa att vi till och med fick sitta ner och prata om det, så ser det inte som så vitkigt att texten sitter utan till. Jag kan lite om det jag ska prata om i stora drag och jag tror att det räcker! 
 
Har endast en lektion kvar idag och innan den är slut har jag bestämt mig för att kunna texte till i morong ännu bättre. Vi hörs senare. Kram!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0