STUDENTMÖSSAN ÄR KOMMEN!!!

Dagen började mycket bra. Hade lång sovmorgon, dock så vaknade jag själv och alldeles för tidigt, men låg kvar och såg på nyhetsmorgon ett bra tag innan jag tog steget att kliva upp och fixa mig. 
 
Under naturkunskapslektionen idag så kom en elev inspringades och sa att våra studentmössor hade kommit. Alla treor var helt extas och fick en massa energi och glädje! Vi testade och fjantade oss med kameror och leenden. Jag älskar min vackra mössa, dock var den repig på ovansidan så har mailat suporten och väntar på svar från dem. För som den ser ut, det accepterar jag inte. Den var dyr och den ska då vara fin när jag får den!!
 
Jag slutade tidigt och gick då hem efter att ha pratat med C och gjort lite på vårt projektarbete. Jag kom hem och gjorde fika. Har sedan dess suttit här, blandat plugg med chill på datorn. Har även pratat med P och han skulle bowla, jag blev förfrågad lite väl sent och strannade då hemma och valde att plugga. Det är fortfarande oklart, men han kanske ska komma och sova hos mig. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0