SLÅR LIVETS TÄRNING OCH GÅR IN MED FÖRHOPPNINGEN ATT SLÅ YATZY.

Det är älskade lördag idag. Väder har varit helt fantastiskt, men trots det så har jag inte varit ute så mycket och tagit vara på solen och de varam graderna. Nej det började i morse med att jag låg i soffan och tog igen mig lite, såg på de sista avsnitten på nionde säsongen av one tree hill. Älskar den serien och tycker att det slutade riktigt bra och fint!
 
Blev bjuden på pannkisar till lunch och jag kände mig som världens lyckligaste unge, det var riktigt riktigt gott! Sedan gick jag och la mig på soffan och somnade. Känner mig inte helt hundra så den där timmen som jag slockande var riktigt behövlig och skön. 
 
Sedan tog jag tag i lite plugg och satt väl med det mellan tre och fem. Middag och mys i soffan. Kom därifrån nu. Fortfarande lite trött och sliten som jag kände mig i morse. 
Tänkte försökta plugga i en timme och sedan lägga ner för ikväll. Har pratat med P under dagen och han tänkte inte vara med mig han ska nämligen "mecka" med J.. Fattar mig inte på hur den pojken tänker ibland. Jag blir så frusterad men samtidigt så skiter jag i det och nästan skrattar. Dvs. jag har väldigt blandade känslor. 

Min kväll ska i alla fall bli mycket bra tillsammans med familjen i soffan. Tror jag tänkte sitta och leka lite i photoshop som det var väldigt länge sedan jag höll på med. Blir i alla fall väldigt lugnt då jag inte orkar med så mycket. Var ju med A i går och trots att vi bara pratade, skattade, såg på film och tog det allmänt lugnt så känns det ändå idag att jag är slut. Det är hemskt att kroppen ska må så här trots att det nu är flera dagar sedan jag operarade mig.. Men det kommer tillbaka. Jag är så pepp på att börja träna och bli lite mer fitt hihi! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0