SITTER PÅ SKOLAN OCH FÖRSÖKER ROA MIG SJÄLV-

Det där med att ha varit på bibioteket en snabbis, fixar sina böcker och får höra av läraren att man inte behöver samlas när lektionen tar slut efter tolv. Så nu sitter jag här, blodsockret stod på minus noll för ett par sekunder sedan. Men nu, efter att ha slängt i sin en liten chockladkaka så ligger det normalt igen. Nu tänkte jag plugga lite och sedan bara ta det lugnt tills de andra i klassen slutar, känns ganska fint det å. 
 
Har en kort och skön dag idag. Skulle egentligen ha träffat en kompis till mig som jag inte träffat på väldigt länge, MEN hon skulle tydligen helt "plötsligt" ha körlektion.. Funderar istället på att följa med A på fotbollsmatch ikväll, mysigt det också! Vi får helt enkelt se hur det blir med allt. 
 
Vi hörs senare. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0