SÄNGEN ÄR ALLDELES FÖR SKÖN IDAG

Godmorgon alla fina! Idag var det alldeles för svårt att komma upp! Jag har blivit så bekäm denna helg med att lägga mig sent och få sova till framåt nio tio, men icke idag. Idag är det allvar på hög nivå. Jag ska nämligen till sjukhuset alldeles strax för att kolla in näsan, spännande och se vad läkaren har å säga. Tänka sig att det redan var en veckan sedan jag opererade mig, tiden har gått alldeles för fort. Hoppas den kommande veckan går betydligt betydligt långsammare!
 
Nu ska jag göra mig klar, känns märkligt att sminka sig för det var ju trots att över en vecka sedan jag gjorde det sista haha! Äta frukst ska jag också hinna med, mycket fint att jag slipper fast denna gång innan jag ska upp på sjukhuset! Vet inte hur länge jag blir där, men vi jag hör av mig senare under dagen. Kram!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0