MYS I SOFFAN MED POJKVÄNNEN

 
Fredag och jag är trött och extreeemt hungrig!! Magen skriker efter mat och min pojke. Dock är han på väg till mig och ska stanna till på kina och hämta mat, hur underbar är inte han. Jag blir mätt och snäll + att jag får träna min pojkvän! - PERFEKT!
 
Idag efter jobbet, som jag stack ifrån vid kl. halv tre, så mötte jag upp Katarina och vi gick och fika. Var mycket trevligt att ses och fika. Vi satt länge och jag var inte hemma förrän klockan hade paserat halv sex! 
 
Jag har sedan dess bara tagit det lugnt, råkade även bli en vila. Är så trött så det ska bli skönt att få grotta in sig i P's famn. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0