MYCKET GNÄLL OCH IRRITATION.

Jag hoppas att denna operation ska göra en förändring. Jag vill kunna andas, sova, lukta osv. som normalt. Jag vill inte ha besvär, jag vill känna mig frisk och inte behöva ta djupa andetag ibland för att få luft. Jag vill inte behöva sova med öppen mun för att kunna andas. Jag vill inte över huvudtaget ha öppen mun för att kunna andas. Jag vill ha en förändring och en "normal" näsa tillbaka. Jag vill att det ska vara bra. 
 
Allt känns så upp och ner just nu. Jag är redan less på min näsa. Det går dagligen runt och irriterar mig, jag kan inte andas, det värker så in i bombens, hela munnen är uppfackad (ursäkta mina ordval) munnen är jätteirriterad och jag går nästan hela tiden runt och gnistrar tänder och det gör en galen. Less less less. 
 
Jag vet själv att detta blev ett riktigt gnagit och irriterad inlägg men så får det vara idag. Jag är nyopererad och jag delar med mig inslag från dagen. Just nu är det inte så mycket som händer därför blir det som det blir. 
 
I morgon är det i alla fall alla hjärtansdag och det gör en glad. Den dagen ska bli fin och mysig. Trots att jag inte kan pussas normalt (gör så jäkla ont i näsan då -_-) så ska morgondagen bli bäst. Jag hoppas även att näsan ska kännas bättre. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0