MIN KÄRA VÄN ÅKER OCH JAG GÅR OCH SLEEPAR.

Fick grymt och spontat sällskap av A ikväll. Båda vi har legat hemma hela veckan så under dagen så vi besämtde att ses och ha en mysig kväll ihop. Vi åt middag med våra föräldrar och gick sedan ner till mig och kröp upp på sängen med massa filtar och kuddar och halv kollade på svensk deckare. Vi pratade massor och det slutade med att vi nästan somnade. 
 
Nu har jag gjort mig klar för kvällen, tänderna är borstade och jag är mer än redo att sussa. Är riktigt trött, i morgon måste jag försöka ta mig ann lite plugg så viktigt att jag är pigg. Annars får vi se vad som händer, trots att det är lördag så kommer jag nog inte orkar så mycket, tråkigt nog. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0