MÅNDAG NÄR DE ÄR SOM SKÖNAST.

Det är måndag morgon. Jag känner mig ganska levande död, typ som en zombie. Jag är väldigt trött men på någon vänster väldigt pigg, märkligt det där. 
 
Det är i alla fall första dagen på en ny vecka idag, och om exakt en vecka ska jag operera mig. Tiden går så fruktansvärt fort. Jag är så fruktansvärt nervös så jag försöker göra allt för att tänka på annat så jag inte tänker på det. 
 
Just nu sitter jag på samhälle och ska fortsätta skriva på min vetenskapliga uppsats, dock så hamnade jag här först. Men vad gör det, denna lektion är fruktansvärt lång så jag kan ju börja med en liten break och få igång fingerklickningarna på tangenterna hehe! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0