LÅNG SSTORY OM DAGENS HEMFÄRD FRÅN ÄLSKLINGEN. NU BLIR DET ATT LADDA OM.

Vet inte riktigt om jag ska skratta elle gråta. Det började i går med en negativ sak och det var att när jag kom till P så hade jag 20 % på mobilen och ingen hade min laddare. Dvs. jag försökte spara på mitt batteri på telefonen, vilket inte gjorde så mycket i går kväll, men idag! 
 
Jag hade lånat mammas bil och bestämt att komma hem vid lunch så hon kunde få tillbaka den och jag hade bestämt att träffa K. P skulle börja jobba klockan 14. Jag gick ut för att prova bilen men den startade inte. Hela familjen blev involverad och vi försökte som tok att få igång den, men det gick ej. Snälla älsklingen skjutsade hem mig, men inann dess så fikade vi hehe. Jag kom hem och hade då precis 1 % på mobilen. Jag hade inte kunnat hört av mig till K riktigt pga. det dåliga batteriet och hade kontakt med mamma undertiden vi höll på med bilen. Ja ni hör ju, det var kaos... 
 
Men nu är jag hemma, har fått lite laddning på mobilen och lagt laddaren i jackfickan hehe. K kommer snart tillsammans med brorsan hans och hämtar mig. Drar ut till han och lär nog komma hem någon gång under kvällen. Vi får se om det blir någon mer uppdatering idag, men annars, ha det så bra så länge!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0