KLOCKAN TICKAR SAKTA MED SÄKERT.

 
Kom nyss ner på skolan, fick skjuts av S. Kändes väldigt märkligt att träffa honom efter ca. en hel vecka. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, hur jag ska bete mig när vi ses och vad jag egentligen tycker. 
 
Det känns så skönt på något vis att jag fick säga det jag ville få ut på ett par sekunder så han förhoppningsvis verkligen förstår. Jag fick en sådan energi och kraft som jag just nu älskar. Denna behövdes nog exakt nu till första dagen i skolan efter två veckor uppehåll. 
 
Denna dag har jag bestämt ska bli bra, ingen annan ska få göra den till något annat. Det blir snack ikväll och sedan kommer mitt hjärta. Jag behöver massa kärlek nu!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0