FREDAG OCH JAG HAR LITE ÅNGEST.

 
Denna vecka har gått alldeles för fort. Det är så hemskt! Jag har inte kunnat gjort allt jag velat. Jag vill bara kunna njuta, ta det lugnt och plugga. Men timmarna hela denna vecka har gått alldeles alldeles för fort. Tråkigt, men verkligheten ska få återvälkommnas igen hos mig. På måndag är det skola igenom som gäller och i helgen ska jag tagga till! Det är en vecka i skolan sedan blir det lov i en vecka. Det är ju väldigt positivt och jag kan ju inte annat än att säga att jag har väldigt tur! 
 
Just nu sitter jag i soffan och småtittar på efter tio med Malou. Jag har skrivit ut alla papper inför naturkunskapsprovet så det som gäller nu är att lära sig allt. För att få MVG så måste jag även förstå allt och den viljan och envisheten har jag! Jag älskar när man känner "flowet" och känslan när man kan alla svaren som ett rinnande vatten då man blir förhörd. Dessa känslor ska jag även få i detta!
 
Nu ska jag fortsätta med naturkunskapen. Vi hörs senare, kramar!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0