FÖRSÖKER TÄNKA PÅ ANNAT. ALLT KOMMER ATT BLI BRA. ALLT SKA BLI BRA. DET SKA BLI SOM VANLIGT. DET SKA BLI SOM DET ÄR NÄR DET ÄR SOM BÄST.

Godkväll kära ni. Jag har varit helt uppdagen med mig själv och att försöka må bra hela dagen. Jag är lite ledsen för det, men jag mår inte så bra i hjärtat. Jag försöker vara positivt och försöker intala mig själv att det ska bli bra och att jag inte får gå runt och deppa och låta det ta en massa energi från mig. MEN det är ganska svårt.. 
 
Nåväl! Jag ligger i sängen just nu, ser på en wallanderfilm och försöker lyxa till det lite med smoothie och yoghurt med massa härliga bär. Tänkte göra popcorn, för det är ju trots allt lillördag idag, men jag ångrade mig i sista sekund. 
 
Jag ligger här i sängen och har det bra, men det saknas något. Min älsklingen jobbar och hunden tycker jag inte lockar tillräckligt för att han ska komma (hehe). Så får vänta till i morgon med att få nattsällskap, men det går. Älskar att sträcka ut mig över hela sängen och brukar ofta från pojkvännen höra att jag jämt ligger mitt i sängen hehe!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0