EN BLAND MINA BÄSTA KVÄLLAR HITTILS I MITT LIV.

ÄlskaR.'t!!
 
Denna fredagkväll kan inte blivit bättre än jag önskat mig. Jag drog till mina tjejer vid sex sjutiden, hämtade upp en annan efter vägen. Var där och gjorde lite "lekar" hade det gott innan vi drog in mot stan. Vet inte hur jag ska beskriva kvällen men det var bara så bäst. Vi skrattade, flammsade till en viss nivå, dansade och myste. 
 
Jag träffade under kvällen på P's killiga, blev att jag umgicks med dem. Ja, kvällen var helt galen. Kan kort berätta lite inslag från den. Stog ute i kylan i kö i säkert en halvtimme. Dansade tills benen värkte. Köpte min första drink ute. Blev raggad av ett äckel som jag sa till flera gånger + mina kompisar, slutade med att jag sa till han en sista gång på skarpen, då kom J och frågade om jag hade några problem med honom. Jag berättade och han sa att om han fortsätter "hålla på" så säg till mig. Typ bästa killen, tack kära J ♥. Stod i kö ut till jackan i säkert upp mot en timme, var svinkallt. Folk svimmade och det blev slagsmål under tiden alla stod där. Det var trångt och några av P's killkompisar fick stå och värma mig hehe. Det är inte alla gånger bra att vara lite och smal. 
 
Fick skjuts hem av F's pappa och nu har jag kommit hem. Ska nu krypa ner i min varma säng och skicka i väckarklockan i morgon. Natti natti ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0