DUSCHA, ÄTA OCH SEDAN TRÄFFAT HJÄRTAT

 
Hallådär! Nu har jag plugget ett par timmar, tänkt nu ta mig en välförtjänt dusch och sedan äta middag. Sedan får jag se vad tiden är, beroende på hur fort klockan tickat så kanske jag hinner med lite mer plugg innan P kommer. Vi har inte träffats sedan i söndags, så det ska bli mysigt att ses trots att jag har massa "pluggtryck" i bröstet. Hemskt att jag ska ha sådana krav på mig själv! Pratade med en kompis här om dagen och hon sa att hon precis börjat plugga till ett prov hon har om två dagar och här sitter jag och pluggar inför ett prov jag har om en månad!! Vet inte om det är hon eller jag som är mest knäpp.. Dock är det värt att säga att mitt prov är extremt stort och innehåller hela människokroppen, hua så mycket och svåra saker det är. Dock så tycker jag att det är intressant så det är spännande på något vis att sitta med, ja menar, det finns betydligt värre ämnen att plugga till!
 
Nä nu ni, nu kan jag inte fortsätta sitta här och skriva! Måste hoppas in i duschen och skrunna kroppen innan pojken min trillar in! Vi hörs helt enkelt under morgondagen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0