DU ÄR MITT LIV. DET ÄR DIG JAG ÄLSKAR ALLRA MEST.

Gick till sängen redan klockan nio. Tog med mig kvällsfika och vovven. Tänkte att jag ville mysa ner mig på riktigt framför johan falk, det enda som saknas nu är hjärtat som ger mig värme, det är verkligen något jag behöver trots att jag just nu ligger och svettas. Jag behöver hans värme och närhet. Mitt hjärta är så sårbart och besviken så han är extra snäll och gullig mot mig just nu, precis något jag behöver ♥
 
Ska krama och gosa med min lillaman nu, tror jag kommer somna sent och bara mysa. Men det behöver jag, bara tänka och filosofera med mig själv. Kramas med vovven och lyssna på hans snarkningar och känna hans hjärtslag. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0