DET ÄR INTE SVÅRT NÄR DET ÄR LÄTT OCH DET ÄR INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT.

Det finns många människor som betyder mycket för mig och som står mig mycket nära. Jag är så lyckligt lottad att det finns folk som verkligen finns där när allt inte är så lätt. Men när det händer något med en som står en nära, blir det extra jobbigt. Det är så det känns nu. Jag vill bara grina och krypa upp i någons famn. Men istället är jag helt tyst mot de jag älskar och försöker lossas och spela att det som händer inte händer. Jag försöker vara stark då jag egentligen är så svag att jag är påväg att ramla omkull. 
 
Det är inte svårt när det är lätt och det är inte lätt när det är svårt. Jag vill att allt ska lösas och bli bra igen, som det var nyss. Jag önskar och hoppas allt, för som det är nu är alldeles för jobbigt. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0