PANIKEN OCH TÅRARNA BRISTER UT NÄR JAG INSER ATT JAG MÅSTE TOTALPLUGGA HELA NATTEN.

Punkt. Punkt. Punkt.
 
Jag vill bara lägga mig ner på min säng och gråta, sätta på någon bra film och glömma allt annat. Men det är lite ändrade planer så att säga.. Jag måste sitta uppe läänge ikväll för att skriva uppsats, för att den inte är klar och ska lämnas in i pappersform i morgon bitti.. Jag får inte ha sådana här snedsteg i min vardag för det förstör allt!! Skit också. 
 
I morgon är det sista april också och jag har bara lust att krypa ner under täcket med en mysig film, egentligen skulle jag vilja träffa honom men vågar inte fråga.. hehe! Jag nu hör ju, jag är busig och alldeles för "knäpp" just nu. Jag ska inte tänka som jag gör just nu, eller lite får jag, hihi, men det får inte gå över styr. Jag vill även ha ett sms, ett fint sms från just honom

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0