MIN UPP OCH NERVÄNDA HELG

 
Måndag och helgen har gått alldeles för fort som den nästan alltid brukar göra. Dock var det som att tid och rum stannade upp helt i fredagsnatt. Min kväll var som bäst, men när jag skulle hem från krogen så vändes den upp och ner. Allt blev svart och jag ville bara ha en kram av honom. Honom som jag hade träffat några timmar tidigare samma kväll. Han som hade åkt in till stan endast för att träffa mig.
 
Jag somnade halv fem med sällskap och en kille som hade åkt i dunderfart från sig till mig på 12 minuter. Kaos. Allt var kaos. Men min helg var ändå fin. Det är om inte annat en helg jag sent kommer att glömma. Hoppas nästa helg blir lika minnesvärd ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0