HÅRDDAG SOM SKULLE BESTÅ AV PLUGG, MEN..

Hej kära ni! Jag vaknade i morse upp med min älskling som kom och ringde på dörren i går kväll. Vi myste och gjorde kvällsfika, somnade tätt intill varandra och vaknade i morse i panik av att jag var rädd att jag hade försovit mig! Men så var det inte riktigt, vi låg och myste och sedan blev det stress för att hinna i tid till jobbet. 
 
Kom hem lite efter tre, gjorde mellis och pratade massa med mamma. Har varit hemma väldigt länge men har inte fått nå plugg gjort alls som jag egentligen hade tänkte och planerat för dagen. Det var samma sak igår, jag skulle plugga men det kom annat imellan. Detta börjar ge mig lite småpanik nu och det gör mig stressad, ledsen och irriterad. Sådant mående hatar jag! Uscha. 
 
Klockan är snart åtta och jag tror inte att jag kommer att komma igång med plugget ikväll.. Min plan för dagen i morse när jag vaknade var att se ett program på tv:n klockan åtta och göra nyssa innan dess. Det jag hamnade framför denna eftermiddag är nyttiga recept.. Nåväl, jag för försöka ta nytta tag till i morgon och vara nöjd över att en uppgift i samhällen om etnicitet är helt klar som nu endast behöver läras in. Så det känns skönt. Mindre skönt att jag har en massa på uppsatsen som måste göras, kändes tungt då en som också läser den kursen nästan är klar med sin. Uscha. Nåväl, man ska inte tänka på det negativa utan det positiva. Bättre att ha fått lite gjort än inget! 
 
Nu ska jag troligtvis koppla bort allt som har med skolan och annat som stressar och ligger över mig just nu och ta med mig en kopp te till soffan och mysa framför tv:n. Detta är jag trots allt förtjänt efter en del avprickade saker från dagens "att göra lista"!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0