DAGARNA SOM GÅTT

Min helg har varit ett bland det bästa helgerna på väligt länge. Började med att jag och pappa gick ut och åt i fredags. Myste och snackade en massa. Åkte sedan hem och såg på let's dance och hade trevligt. Vi blev riktigt mätta och belåtna efter middagen så fick inte i mig ett smack på hela kvällen, nästan så jag fortfarande var mätt på lördag morgon. 
 
Vaknade upp och gjorde mig igårdning och sedan drog vi ner mot stan och åt frukst på hotell, handlade och myste hela dagen. Man kan säga att vi hade en riktigt far och dotterdag. Riktigt mysigt hade vi. Vi kom hem frammot eftermiddag och jag gjorde mig klar för att åka till P. Vi åt middsg och N och K var också där. Såg på tv och hade det trevligt. Sedan åkte vi ut och kollade på ett hus som var till salu då N och K är intresserad är sugen på att flytta. Sedan så skjutsade vi in dem till stan och fastnade där lite innan vi åkte ut tillbaka till P. Gjorde kvällsfika och låg och pratade tills vi somnade. 
I söndags så var det riktigt fint väder. Vi satt ute och myste och jobbade lite på gården. Kom upp i hyfsad tid och hade hela förmiddagen på oss att umgås. Mamma kom hem med tvåget framåt eftermiddagen så jag hämtade upp henne så åkte vi hem. Var tänkte att jag skulle plugga men det gick inte riktigt så bra som jag hade hoppats på. Såg på film vid nio och bara tog det lugnt resten av kvällen. 
 
Igår och idag så har vi haft pa-tid så jag har haft det ganska lugnt. Har pluggat och tagit det lugnt. Varit på skolan sedan lunch till framåt tre idag. Kommit hem, ätit middag och ska snart börjar plugga. P kommer vid halv åtta så måste få en del gjort innan dess. Vi kanske hörs senare, annats uppdaterar jag igen i morogn. Kram!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0