VAKNAR MED EN STYRKA. KÄNNER EN GLÄDJE OCH TYCKER LIVET ÄR GANSKA FINT TROTS ALLT.

Glömmer gårdagen, ser dagen och allt det vackra som denna underbar måndag har att erbjuda. Jag ska briljera och ge allt. Jag vill, jag verkligen vill detta och det ska jag visa. Jag vi kunna gå ut därifrån med ett leende på läpparna, och lika så komma in med lit skin på näsa, en glädje och en lycka som de kan se genom att bara kolla på mig. 
 
Jag känner på mig att denna dag kommer bli något stort, en dag jag sent kommer att glömma. Trots det som hände igår så känns livet ändå vackert. Jag tycker om hur det är nu, det är viktigt att leva lite spännande ibland också. Då man inte riktigt vet jag som händer under tar en minut, timme, dag för taget!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0