TRÄNAT, SÅÅ UNDERBART!

 
Wonderfull! Min kropp skriker av lycka och en massa av träningsvärk. Det känns att det var ett tag sedan min kropp har tränat. Alla kroppsdelar skakar men samtidigt så njuter de så så såå mycket! 
 
Jag pumpade gärnet och fick träna med älskade M. Kanske fel att erkänna, men ack så pepp jag blir när jag tränar med honom. En riktigt heting och kramar har det blivit. Vad vet jag, men kändes nästan lite som att han ville göra extra många övningar med klinch! hehe 
 
Nu är jag hemma. Ej duschad ännu, för ser nämligen på älskade solsidan!! Så jäklar grymt och följd på det är beck. Där emellan blir det en lång duch med skrubbning och rejäl rengörning för oj som jag känner mig svettig och äcklig nu! 
 
Vi hörs senare kära ni

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0