SOON SOON, OR?

 
Första november har anlänt. Dagarna och månaderna bara rusar förbi. Julstämningen finns och jag älskar det. Jullåtarna får dock vänta ett tag till. Dock har både pepprisar och lussebullar fått slinka ner. Första snöbollen har skapats och skoterna har körts igång.
 
Ser framemot när vintern och kylan är här på riktigt. Att kunna grotta ner sig i sina gosiga tjocktröjor, dunjackor, kängor, knästrumpor osv. Allt har sin charm och jag har saknat detta. Det är så mysigt så. 
 
Ser riktigt mycket framemot hjärtats och mitt lussebullebak, vintersemester med hjärtat, mysa med massa gofika och vakna av att julmusik spelas, se klappar under granen och se huset julpuntat, likaså att baka julgodis med familjen. Får ett lyckorus inom mig när jag tänker på allt detta. Denna vinter känner jag på mig kommer bli perfekt!♥
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0