NÄR JAG HÖR LJUDET AV DITT HJÄRTA

 
Livet kan inte bli så mycket bättre just nu i alla stress. Jag fick ikväll reda på att jag fick full pott på internationella provet jag hade onsdagen efter lovet. Det betyder att allt slit med plugg vare dag under min lediga vecka verkligen gav resultat! Detta var något jag verkligen behövde nu mitt upp i all pluggstress och jullovs- längtningar! 
 
Allt känns så himla bra, trots att jag inte har träffat mitt hjärta sedan i söndags. Men jag får längta efter honom och så har vi skypat varje kväll. Kärlek till det. 
 
Ska alldeles strax ringa mitt hjärta och krypa till sängs. Har två redovisningar att se "framemot" i morgon! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0