NÄR 2012 GÅR ÖVER OCH BLIR 2013

Kan inte annat än och längta så f*rbannat till lovet. Få lugn och ro i själen från en massa plugg. Allt det tar kol på mig just nu känns det som. Men jag ger inte upp. Göm det! Men ibland blir man tokig, känns som att allt är kaos i skolan. Är less på lärare, systemet på skolan och en massa. Det är illa, men snart snart är allt över. Jag går snart på ett riktigt fint jullov och det kommer bli hur magiskt som helst. Ska få uppleva allt det underbara igen. Ska få fira nyår med mitt hjärta som känns guldvärt.

 

Jag ska få leva och inte en sekund behöva tänka på att jag behöver plugga eller att något behövs göras. Jag ska läsa böcker, njuta och bara vara. Älskar det.

 

Efter jullovet är skolan igång igen, men det känns som att då kommer det bli lugn och fin sista termin i gymnasiet. Jag kommer ha det fint på en praktikplats två dagar i veckan, för att tillägga, på en plats som jag valt och där jag VET att det kommer att passa mig. Jag kommer ha tre lektioner, dvs. hur underbart som helt, då jag just nu läser 10!! Jag kommer få massor härliga vår och sommarvibbar, studentevenemang och härliga studentkänslor. Det känns som att det kommer bli en fin start på nästa året. Speciellt när det får invigas i älsklingens famn ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0