MARKNADSFÖRINGSPROVET- CHECK!

Sådär ja, då man kan pusta ut lite till! Nu är marknadsföringsprovet klart och jag är hemma. Kingen blev riktigt glad så ska mysa med honom nu ett tag och lite senare plugga lite. Kanske ska jag vara med hjärtat idag också, efter att han har slutat jobba. 
 
Men som sagt, provet är gjort och nu kan jag bli bättre på att uppdatera igen. Det enda jag har gjort ihelgen är att plugga. Har helt "isolerat" mig från omvärlden för jag har varit tvungen att skrivt en vetenskaplig raport (som jag förövrigt satt och skrev till två inatt. Vilket ledde till att jag somnade vid halv tre) och pluggat till provet jag hade idag. Förjävligt men väldigt sant. Ser riktigt mycket framemot jullov och ledighet. Kommer inte ha något plugg över lovet då alla, fatta ALLA, kurser tar slut!! Wohoooow!!! 
 
Hehe, gläädje kallas det! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0