LE TJEJ SITTER PÅ SKOLAN DRYGT EN TIMME INNAN HON BÖRJAR.

Fick i alla fall vakna upp med bästa sällskap. Världens bästa pojke. Var riktigt mysigt att han kom till mig i morgon och vi fick lite kvalitetstid med varandra. Precis vad jag behövde!
 
Han började jobba klockan åtta i morse tokigt nog så kom vi inte upp från sängen förrän halv åtta. Men det gick snyggt ändå. Vi han äta frukost och faktiskt mysa innan vi klev upp. 
 
Nu sitter jag ju här, på skolan vill säga. Skulle på möte ang. förlängt recept på p-piller halv nio men barnmorskan var sjuk.. Lesstjej.se men det går bra ändå. Myst ner mig här, har ett tänt ljus bredvid mig och ska till att plugga lite. Lika bra att passa på att ta tillvara på tiden. 
 
VI hörs senare!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0