HAR EN UNDERBAR POJKVÄN

Hjärtat åkte hem strax före tolv, jag har inte fått något vettigt gjort sedan dess. Några tårar har fallit från mina kinder, varför frågar jag mig själv men får inte bra svar på det. Kanske kan det bero på min ppiller som gör min lite känslosam ibland utan anledning hehe. 
 
Han kom i alla fall till mig i går kväll, vilket kändes som att det verkligen behövdes. Kanske kommer han till mig ikväll också beroende på mitt plugg. Vi får se hur det blir. Har även mitt möte med mäklarbyrån i morgon ang. praktik. Ska bli mycket spännande och roligt! 
 
Måste sätta igång och plugga nu, behöver hitta motivationen och kraften till att göra det. Vi hör senare. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0