GODNATT VÄRLDEN

Denna fina torsdag är på väg att bli fredag. Jag har en bubblande känsla inom mig. Jag gjorde ett beslut i morse som känns så jävla rätt just nu. Jag skiter i konsekvenserna av det, för jag vet, jag kommer att klara det! Alla har vi fri val och beslut och jag känner på mig att mitt beslut som jag fattade igår kväll innan jag kröp till säng kommer att ge mig goda och bra resultat. 
 
 
Nu ligger jag här i sängen, ser på livet enligt rosa och drömmer mig tillbaka som en liten flicka igen. Livet känns fint, trots att det är lite stressigt och nervöst nu de sista veckorna i skolan. Men det är bra, vackert och känns som ett drömliv ibland. Magiskt skulle jag vilja kalla det. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0