FIN FINA MÅNDAG

 
Hallå där alla fina! Det är måndag och datumet sägs vara den 19 november. Dagarna och månaderna rusar förbi och jag måste nästan springa för att hänga med i den snabba farten som tiden rullar i nu.
 
Idag har jag varit hemma. Gjort plugg, tagit hand om lillen och tagit det lugnt. Det har varit en fin dag och nu vankas lite film och lite smått utav plugg. Tänkte inte sitta så himla mycket längre idag. 
 
Jag har pratat med hjärtat massor idag. Han åkte även och jobbade idag efter lunch, och slutar vid nio. Han stänger. Annats skulle han ha kommit hit. Han ska ringa mig istället och innan dess ska jag ha bestämt mig för om jag är "på" eller inte. Det är så mycket att fundera över, men ändå så himla simpelt och självklart. Jag vill men ändå inte, det är två röster inom mig som talar. De talar mot varandra och med varandra. Jag kan inte annar än ibland hålla för öronen. Är det normalt? Kan tänka mig det, till en viss gräns i alla fall" *skrattar och ler*
 
Ska som sagt slå på en film nu, lite vanlig härligt hederlig måndagsmys. Vi hörs senare. Kramisar på er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0