VILKEN VACKER DAG!

Idag har det varit en väldigt slö, men ack så fin dag! Klev upp och hade körlektion vid klockan sju, gick på skolan och gjorde lite grupparbete. Sedan så jobbade jag och tjejerna med enkäten från lunch fram till .. ja jag vet inte riktigt, blev mer chill, prat och mys! Men vi fick några enkäter inlämande på en del företag och fick några ifyllda från folk på stan.

Min pojke ringde mig någongång strax efter klockan två och ville ses. Så han och hans kompis A kom och mötte mig vid donken. Vi pratade och gosade ett tag. Älskar att få träffa mitt hjärta. Det var även roligt att få träffa A som jag inte gjort på samma sätt som jag gjorde idag tidigare.

De hade sin fina mössor på huvudena och jag var som ett litet barn som också vill ta studenten nuu! De var så söta så. Och vilja att också vilja stå där är enorm just nu. Men det är inte så länge tills jag också får det whihiii!

Klockan har inte paserat halv åtta men jag är trött som en liten baby så ska nog lägga mig och vila. Tveksam om det blir någon mer uppdatering idag. Sov så gott.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0