PLUGGAR FÖR FULLA MUGGAR, SKAMMEN SOM GER SIG. KÄMPA IN I DET SISTA.

Hallå där alla! Det är tisdag och skoldagarna har bara pyst iväg och blivit allt färre och färre, snart är det slut. Årskurs två är snart över. Galet. Men innan det är över så har jag en geografiupg. och ett engelska test kvar. Hej å hå! Jag tänker inte ge mig förrän båda sakerna är gjorda och jag tänker inte ge mig förrän jag känner att det sitter som det ska och men viljan och inställningen med att jag tänker lyckas och briljera!

Nu sitter jag i köket. Pluggar engelska och håller för stunden på sidan om på att laga mat. Magen är riktigt hungrig nu vill jag lova, så liten matbreak är jag allt förtjänt efter allt hårt slit som dock inte än är klart, men jag har kommit en god bit på väg.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0