NÄR UGGLORNA BÖRJAR LÅTA OCH DAGEN BÖRJAR GÅR MOT NATT.

Det är ännu en kväll, men denna kväll har jag ingen gosig kille bredvid mig. Men den är trots allt helt okej ändå. Har en gosig vovve bredvid mig som slocknade för ett bra tag sedan som just nu ligger och storsnarkar!

Jag har tv:n igång och funderar på att stänga ner den snart, ska trots allt upp ganska tidigt i morgon. Nyligen även sagt godnatt till en trött pojkvän som ska upp alldeles för tidigt i morgon med tanke på att han börjat väldigt sent! Men det betyder att jag kommer kunna pussa på honom en snabbis i morgon bitti innan jag börjat, sicken tur man har ibland hehe!

Att ligga och blogga är riktigt skönt i bland, som nu. Skulle kunna skriva långa romaner känns det som. Flödet och energin bara flödar inom mig, men det måste allt få vila för någonstans blinkar en röd "trött-varningslampa"! Är trots allt en dag i morgon också, säger därför godnatt nu.

Vi hörs i morgon.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0