NÄR JAG ÄR MÅLLÖS OCH KÄNNER MIG HELT AZUUUM GRYYM!!!

Det är en dag idag, en dag som jag aldrig någonsin kommer känna lika känsla som jag känner och känt som just idag. Det är och har varit grym. Jag kan inte med ord få ner mina känslor som hoppas och far i mig, jag har en glädje och energi som jag älskar. Stoor älskar.

Jag har nu gått klar andra året i gymnasiet, efter sommaren tar mitt tredje år start och då är det min tur att ta studenten. Det är helt otroligt!! Att idag gå en rundtur i skolan med min pingla C gjorde nästan att jag brast ut i tårar, det finns så många känslor och minnen på vår skola. Det är vakert grymt och så jäkla unikt. Jag är lycklig så är det bara, jag kan knappt prata och det känns som att jag kommer börja gråta, men då ska det veta- då är det i så fall glädjetårar!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0