MIN LÖRDAG I ORD

Gårdagen var helt gryym! Som sagt så firade jag en kompis som fyllde år och kom hem ganska sent så det fick bli en sovis i morse. Vaknade och blev lycklig över att solen lyste så större delen av dagen idag har gått åt till att suttit ute och njutit av värmen. Har även hunnit med en del plugg och även en snabbis nu på eftermiddagen ner på stan då jag köpte mig ännu en till bikini.

Nu ska jag alldeles strax äta middag och sedan göra mig klar för att åka till några kompisar och ha det skojigt. Vi ska sitta och mysa å prata och planera utomlandsresan vi ska göra ihop, känner på mig att det kommer bli fantastiskt!
'
Kan även passa på att meddela att solen har tagit bra på mig idag och färgen har jag allt fått. Hettar lagomt gott på kinderna och bikiniränderna är mer än synliga hehe!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0