HEMKOMMEN FRÅN TRÄNING UTAN HJÄRTAT

Nu har jag fått träffat mitt hjärta och jag har fått en energi som bara han kan ge. En speciell som gör en glad på ett alldeles underbart sätt.

Han, tillsammans med hans familj kom och hämtade mig igår och så åkte vi på mässan med desamma så vi var där vid halv tre. Men innan vi hade fått en parkering så hade hon hunnit bli kvart i haha!

Vi var där och kollade runt, träffade massa folk och hade det mysigt. Då klockan började närma sig fyra så ringde vi och bokade bord på kina och började röra på oss. Innan vi åkte mot restaurangen så åke vi mot flygplatsen och hämtade deras bil som hade stått där över natt då P och hans pappa hade åkt ner på fredagen och hämtat hans nyinköpta bil. Då jag och P satt tillsammans i en bil så ser man lyckan i hans blick och glädjen som sprudlar ut från honom.

Då P hade gjort en exemplarisk parkering så gick vi till fots över gatan och gick upp tillsammans med hans föräldrar till restautangen och hade det trevligt. Åt det gamla vanliga hehe. Råkade även slinka ner en banan med glass till efterrätt. Mumms.

Efter att vi hade ätit, pratat och haft det mysigt så sade vi adjö till hans föräldrar och så gick vi mot vårt håll- bilen och destinationen hem till mig. Då vi kom hem så pratade vi lite med min familj, myste och bara rådda om varandra. Då vi insåg att dagen bara rusat förbi så fick vi något ryck att åka och handla lite gotta och mysa ner oss framför gosiga filmer med täcken och kuddar.

Vi myste ner oss på nedervåningen tillsammans i en soffa med vårt nyinhandlade fika. Vi hade det så mysigt och kvällen var helt underbar.

När klockan hade paserat tolv och vi skulle upp idag så bar hjärtat upp mig för jag var så pumsen och trött. Borsa gadarna och gröp ner under täcket ihop. Låg och myste och pratade innan vi somnade som en prins och en prinsessa.

Idag klev vi upp vid tolv. Gjorde stuvade makaroner och korv till lunch. Vi blandade plugg med mys. Efter lunch, fram mot eftermiddagen så åkte bort på en annan mässa, denna gång en motormässa. Var riktigt roligt att få kolla och kände att känsla om körkort nu skulle inte alls varit fel! När vi kom tillbaka så pluggade vi lite till. Åt middag med familjen, myste och vilade efter maten ett litet tag sedan åkte vi och tränade. Jag fick skjuts av P till träningen och han åkte vidare till friskis och svettis.

Nu är jag hemma från träningen och är lika kär. Hua så underbart och samtidigt jobbigt det är. Kommer troligtvis att svårt att hinna ses denna skolvecka då vi båda har häckarna fulla med massa plugg.. Men jag älskar honom inte mindre för det, han är underbar och vi har ju trots allt telefoner som går att ringa och sms med!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0