FREDAG OCH HUMÖRET ÄR PÅ TOPP!

Fredag och dagen är på topp! Startade i morse med nationella i engelska B, hål och gick då och satte mig på körskolan. Hade idrott gjorde mitt HLR-prov och prickade in ett MVG på det. SKÖNT! Gymmande ett tag efter det och drog sedan vidare till köris för lite fortsatt teori. Förresten, underbart att ha engelska nationella klart. Kändes som att det gick bra så kan njuta av helgen lite extra nu hehe!

Fick sedan skjuts hem och har sedan fyra tiden bara tagit det lugnt, städat och plockat lite och ska alldeles strac få främmande av min goa brutta A. Känns kanon att få träffa henne. Mitt andra hjärta, det vill säga min pojkvän är längst ner i Sverige och kommer hem ikväll/ inatt. Det ska bli riktigt spännande att få träffas i morgon, dels för att jag såklart har saknat honom men även för att få se nybilen hans!

Nä nu kommer det säkert att ringa på dörren vilken sekund som helst så ska stända ner här. Hoppas ni får en kanonkväll. Hör kanske av mig innan det blir sängen sedan. Men säger bara en sak, DET ÄR FREDAG OCH JAG ÄR SÅÅÅ GLAD!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0