DET SOM KALLAS SNAAAART!!!

Vädret har varit lika härligt idag, kanske till och med ännu finare och mysigare! Dock har det varit lite drygt att behöva plugga en del och känslorna har svajat lite upp och ner under dagen. Jag saknar mitt hjärta så himla mycket, det är mycket i skolan, körkortet som jag håller med på på sidan. Allt känns som att det tar kål på mig, jag vill gärna har sommarlov nu, ännu häldre nyss, lika så körkort. Friheten och känslan att själv kunna köra iväg med bilen- oo magiskt säger jag bara. Tanken att inte ha något i skolan är likadan den- underbar!

Men nu är det inte långt kvar till något utan dem och det är helt otroligt! UNDERBAAART!!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0