USELT MED DET DÄR SOM KALLAS UPPDATERINGAR

Men det har ju å andra sidan inte hänt så mycket om man jämför med igår. Men jag kan försöka dra det lite kort. Gick ju som sagt upp tidigare och drog ner på körskolan tillsammans med en kompis för att plugga lite faser. Satt där ca. en och en halv timme så fick en hel del gjort, kan passa på att nämna att det efter att det var andra dagen jag satt där idag så känns det ganska bra. Ska försöka hinna dit en sväng i morgon också!

Hade skola som vanligt och efter att skoldagen var slut fick jag skjuts hem. Pluggade och åt middag. Har nu skrivit klart alla punkter inför geofrafiprovet vi har nästa onsdag. Är sjukt nervös, har så mycket att göra och det är så hima mycket.. Men men måste försöka hinna krafen att sitta med det och få det gjort. Kan ju trots allt inte endast sitta med körkortsteori haha!

Nu tänkte jag lägga ner, märker själv att jag råkar komma in på andra sider. Kanske ska lägga mig och läsa de två läsehäferna jag har om geografin, men känns som att risken finns att jag somnar. Ops! Men har faktiskt varit flitig idag trots allt, och klockan börjar ju faktiskt också närma sig halv nio.

Nåja, lika bra att runda av detta inlägg i alla fall. Kan även meddela att jag är tveksam om det blir några mer uppdateringar ikväll, är som sagt bra trött och tror jag ska släcka ner datorn. Men om, så hörs vi som vanligt igen i morgon!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0